Scopu di diversi cuscinetti

Quandu si tratta di i tipi di cuscinetti, ognunu pò sbulicà per quale tipu di cuscinetti sò usati?Oghje, andemu à cunnosce e caratteristiche di diversi cuscinetti è i so campi d'applicazione.

I cuscinetti sò divisi in cuscinetti radiali è cuscinetti di spinta secondu a direzzione di cuscinetti o l'angolo di cuntattu nominale.

Sicondu u tipu di l'elementu rolling, hè divisu in cuscinetti à bola è rulli.

Pò esse divisu in cuscinetti auto-allineanti è cuscinetti non auto-allineanti (cuscinetti rigidi) secondu s'ellu pò esse auto-allineatu.

Sicondu u numeru di culonni di l'elementu rolling, hè divisu in cuscinetti una fila, cuscinetti doppia fila è cuscinetti multifila.

Sicondu se i cumpunenti ponu esse separati, sò divisi in cuscinetti separabili è cuscinetti non separabili.

Inoltre, ci sò classificazioni secondu a forma strutturale è a dimensione.

1 、 cuscinetti à sfera di cuntattu angulare

Ci sò anguli di cuntattu trà u ferrule è u ballu.L'anguli di cuntattu standard sò 15 °, 30 ° è 40 °.Più grande hè l'angolo di cuntattu, più grande hè a capacità di carica assiale.U più chjucu hè l'angolo di cuntattu, u più favurevule à a rotazione à alta velocità.U cuscinettu unica fila pò sustene a carica radiale è a carica assiale unidirezionale.I dui cuscinetti di sfera angulare à una fila, chì sò strutturalmente cumminati in u spinu, sparte l'anellu internu è l'anellu esterno, è ponu sustene a carica radiale è a carica assiale bidirezionale.

 bidirectional axial load

Cuscinetti a sfera à cuntattu angulare

Scopu principale:

Fila unica: fustu di a machina utensile, mutore d'alta frequenza, turbina di gas, separatore centrifugu, rota di fronte di vittura chjuca, albero di pignone differenziale.

Doppia fila: pompa d'oliu, soffiatore di radiche, compressore d'aria, trasmissioni diverse, pompa di iniezione di carburante, macchina di stampa.

2 、 cuscinetti à sfera auto-alignante

Doppia fila di sfere d'acciaio, a pista di l'anellu esterno hè di tippu di superficia sferica interna, cusì pò aghjustà automaticamente u misalignamentu di l'assi causatu da a deviazione o a non concentricità di l'arbre o di l'alloghju.U cuscinettu di u foru cunicu pò esse stallatu convenientemente nantu à l'arbulu usendu fasteners, soprattuttu chì portanu a carica radiale.

 tional axial load

Cuscinetti a sfera

Usi principali: machini di legnu, albero di trasmissione di machini tessili, cuscinetti verticali auto-allineanti cù sediu.

3, cuscinetti à rulli auto-alignante

Stu tipu di cuscinettu hè furnutu cù rulli sferichi trà l'anellu esterno di a pista sferica è l'anellu internu di a doppia corsa.Sicondu e diverse strutture internu, hè divisu in quattru tippi: R, Rh, RHA è Sr. perchè u centru di l'arcu di a pista di l'anellu esternu hè coherente cù u centru di cuscinettu, hà u rendiment di centru, cusì pò aghjustà automaticamente u A disalignamentu di l'assi causatu da a deviazione o misalignamentu di l'arburettu o di a cunchiglia esterna, è pò sustene a carica radiale è a carica assiale bidirezionale

 bidirtional axiad

Cuscinetti à rulli sferichi

Applicazioni principali: macchinari di carta, riduttori, assi di veiculi ferroviari, sedi di cambio di laminazione, pista di rulli di laminazione, frantumatore, schermi vibranti, macchinari per stampa, macchine per la lavorazione del legno, diversi riduttori industriali, cuscinetti auto-allineanti verticali con sede.

4 、 spinta cuscinetti à rulli auto-aligning

In stu tipu di cuscinetti, i rulli sferichi sò disposti oblicu.Perchè a superficia di a pista di a razza hè sferica è hà un rendimentu centru, l'arbulu pò esse permessu di avè parechje inclinazioni.A capacità di carica assiale hè assai grande.Si pò suppurtà parechji carichi radiali mentri purtari a carica assiale.A lubricazione d'oliu hè generalmente usata durante l'usu.

 bdiioal axial load

cuscinetti a rulli auto-allineanti di spinta

Principali applicazioni: generatore idraulicu, mutore verticale, albero di l'elica per navi, riduttore per a vite di laminazione di laminati d'acciaio, gru a torre, mulinu di carbone, estrusore è macchina formatrice.

5, cuscinetti a rulli conici

Stu tipu di cuscinettu hè furnutu cù un rollu in forma di cune, chì hè guidatu da a grande flange di l'anellu internu.In u disignu, l'apice di a superficia di a pista di l'anellu internu, a superficia di a pista di l'anellu esterno è a superficia cònica di a superficia di rulli di rulli s'intersece in un puntu nantu à a linea centrale di u cuscinettu.U cuscinettu di una fila pò sopportà a carica radiale è a carica assiale unidirezionale, è u cuscinettu à doppia fila pò suppurtà a carica radiale è a carica assiale bidirezionale, chì hè adattata per a carica pesante è a carica d'impattu.

 btional axial load

Cuscinetti a rulli conici

Applicazioni principali: Automobile: rota di fronte, rota posteriore, trasmissione, arbre di pignone differenziale.Mandrinu di macchina arnesi, machini di custruzzione, grande macchina agricula, riduttore di ingranaggi di veiculi ferroviari, collu di rotulu è riduttore.

6 、 Cuscinetti a sfera a groove profonda

Structuralmente, ogni anellu di u cuscinettu à bola profonda hà una pista di groove cuntinuu cù una sezione trasversale di circa un terzu di a circunferenza di u circulu equatoriale di a bola.U cuscinettu à sfera profonda hè principalmente utilizatu per suppurtà a carica radiale, ma pò ancu suppurtà una certa carica assiale.

Quandu u clearance radiale di u cuscinettu aumenta, hà a pruprietà di u cuscinettu à sfera di cuntattu angulare è pò suppurtà a carica axial alternante in duie direzzione.Paragunatu cù altri tipi di cuscinetti cù a listessa dimensione, stu tipu di cuscinetti hà un coefficient d'attritu chjucu, una vitezza alta limite è una alta precisione.Hè u tipu di cuscinettu preferitu per l'utilizatori à selezziunà.

 bidirectional axial load

Cuscinetti a sfera profonda

Usi principali: automobile, trattore, macchina arnesi, mutore, pompa d'acqua, machini agriculi, machini tessili, etc.

7 、 cuscinetti a sfera di spinta

Hè cumpostu di un anellu di corsa in forma di rondella cù una pista, una sfera è un assemblea di gabbia.L'anellu di raceway assuciatu cù l'arbulu hè chjamatu anellu di l'arburu, è l'anellu di raceway assuciatu cù l'alloghju hè chjamatu anellu di sediu.U cuscinettu bidirezionale si adatta à l'anellu mediu cù l'arbulu secretu.U cuscinettu unidirezionale pò suppurtà una carica assiale unidirezionale, è u cuscinettu bidirezionale pò suppurtà una carica assiale bidirezionale (nè pò purtà a carica radiale).

 Thrust ball beng

 

Cuscinetti a sfera di spinta

Usi principali: spina di sterzo di l'automobile, fustu di a macchina.

8 、 cuscinetti a rulli di spinta

U cuscinettu à rulli di spinta hè utilizatu per sopportà l'arbulu cù a carica assiale cum'è a carica principale, è a carica longitudinale ùn deve micca più di 55% di a carica assiale.In cunfrontu cù l'altri cuscinetti à rulli di spinta, stu tipu di cuscinetti hà un coefficiente di attritu più bassu, una velocità di rotazione più alta è una capacità di auto-allineamentu.U roller di u cuscinettu 29000 hè un rollu sfericu asimmetricu, chì pò riduce u sliding relative di u bastone è a raceway in u travagliu.Inoltre, u roller hè longu è grande di diametru, cù un gran numaru di rulli è una grande capacità di carica.Di solitu hè lubricatu cù oliu, è grassu pò esse usatu per situazioni individuali di bassa velocità.

 vThrll bearing

Cuscinetti à rulli di spinta

Usi principali: generatore idraulicu, ganciu di gru.

9 、 cuscinetti a rulli cilindrica

U rullu di un cuscinettu cilindricu hè di solitu guidatu da dui bordi di un anellu di cuscinettu.U rullu di cage è l'anellu di guida formanu un assemblea, chì pò esse separatu da un altru anellu di cuscinettu.Hè appartene à un cuscinettu separable.

U cuscinettu hè faciule d'installà è di disassemble, soprattuttu quandu l'anelli interni è esterni sò necessarii per esse interferenze fit cù l'arbulu è l'alloghju.Stu tipu di cuscinettu hè generalmente usatu solu per suppurtà a carica radiale.Solu un cuscinettu à fila unica cù anelli interni è esterni cù bordi di ritenzione pò sustene una piccula carica assiale stabile o una grande carica assiale intermittente.

 Thrusearing

Cuscinetti à rulli cilindrichi

Applicazioni principali: grandi mutori, fusi di macchine utensili, scatuli d'assi, alberi di motore diesel, automobili, scatuli di trasformatori, etc.


Tempu di post: 01-01-2022