Crea Inseme!Skf China si unisce à e mani cù u Gruppu Sf Per Custruì un Internet di Fabbricazione Intelligente!

Recentemente, u gruppu SF è SKF China anu firmatu un accordu di cooperazione cumpletu.Xu Qian, vicepresidentu di u gruppu SF, è Tang Yurong, vicepresidentu anzianu di u gruppu SKF è presidente di l'Asia, firmavanu ufficialmente u cuntrattu, chì apre u preludiu à a cooperazione cumpleta trà e duie parti.Yao Jun, direttore generale di SF Express Shanghai, Rui Qing, vicepresidentu di SKF China, David LH Johansson è Zhou Jie anu assistitu à a cerimonia di firma.U Signore Wang Wei, presidente è fundatore di u gruppu SF, hà pigliatu u tempu per assistisce à a ceremonia di firma.

SF hè impegnata à diventà una sucietà di serviziu di tecnulugia di dati cù soluzioni indipendenti di l'industria di terze parti, chì permettenu a trasfurmazioni è l'aghjurnamentu di a catena di fornitura digitale di l'industria attraversu a capacità di IA di big data è i prudutti ricchi di scienza è tecnulugia di l'industria precipitati in imprese diversificate, è ancu. guidà l'innuvazione tecnulugia intelligente è digitale di l'industria logistica.Da una parte, SF hè stata prufondamente impegnata in l'industria di logistica espressa per parechji anni è gradualmente allargata à una sucetà di serviziu di logistica cumpleta diversificata, chì furnisce una sperienza ricca è prudutti intelligenti di a catena di supply per u sviluppu di a tecnulugia logistica.Per d 'altra banda, SF cuntinueghja à cunsulidà u chassis di a scienza è a tecnulugia di l'industria, aiuta à a crescita intelligente di l'affari di i partenarii, cummina a precipitazione di l'esperienza ricca è a capacità scientifica è tecnologica, è creanu a decisione di big data, i prudutti d'affari omni-canale è a capacità di prestazione finale.

SKF furnisce prudutti è suluzioni generali ligati à l'arbureti rotanti, cumprese cuscinetti, guarnizioni, gestione di lubrificazione, intelligenza artificiale è monitoraghju di cundizione wireless.Questi prudutti è soluzioni riducenu l'attrito è l'emissioni di diossidu di carbonu, allarganu u tempu di attività di l'equipaggiu, è migliurà u rendiment di l'equipaggiu.SKF hà intrutu in u mercatu cinese in u 1912, serve più di 40 industrii cum'è l'automobile, a ferrovia, l'aviazione, l'energia nova, l'industria pesante, a machina arnesi, a logistica è u trattamentu medico.Avà hè in evoluzione in una cunniscenza, tecnulugia è impresa guidata da dati, impegnata à rializà a visione di SKF di un mondu affidabile in un modu più intelligente, pulitu è ​​digitale.In l'ultimi anni, SKF hà acceleratu a so trasfurmazioni in i campi di a digitalizazione di l'affari è di i servizii, l'Internet industriale di e cose è l'intelligenza artificiale, hà creatu un sistema di serviziu integratu in linea è offline cù "skf4u" cum'è u trasportatore, è hà guidatu a trasfurmazioni di l'industria.

Create Together

Ch'ella sia a fabricazione intelligente o a logistica di a supply chain, a trasfurmazioni digitale guidata da big data hè imperativa.Cum'è dirigenti in i so rispettivi settori, SKF hà accumulatu cunniscenze è tecnulugia in u campu industriale per un seculu, cumminata cù l'innuvazione scientifica è tecnologica digitale è a capacità di prestazione di SF, i dui lati travaglianu inseme per esplorà a capacità di decisione di dati da u costu di fornitura. catena à a catena di furnimentu di crescita di i rivenuti, da a definizione tradiziunale upstream è downstream à l'utilizatori cum'è upstream.

I dui lati cooperaranu strettamente in parechje aree chjave è applicazioni

1. Piattaforma di intelligenza digitale in Internet per l'industria di fabricazione intelligente: custruisce una piattaforma SaaS industriale per aiutà à l'aghjurnamentu digitale di l'industria.

2. Catena di fornitura intelligente digitale è logistica di distribuzione agile di magazzini: aduprate tecnulugii digitali cum'è big data AI per rializà a risposta agile è a migliurà di l'efficienza di a supply chain.

3. L'equipaggiu di logistica affidabile è efficiente è u trasportu: pilotu un novu schema speciale per idler per migliurà u rendiment di l'equipaggiu, riduce u costu di mantenimentu è prumove a scena di logistica senza pilotu.

4. UAV intelligente d'altu rendiment: determinazione puntuale è efficace di u funziunamentu di UAV per assicurà a sicurità di tutta a macchina è e merchenzie.

5. Operazione di flotta interconnessa, affidabile è sicura: evitari parcheghju accidentale in transitu attraversu schema di fine di rota intelligente, è riduce u risicu di l'operazione è u costu di mantenimentu in tuttu u ciclu di vita di i veiculi.

6. Soluzione verde neutrale di carbonu: sparte a catena di fornitura verde è l'energia pulita, è estende u valore verde à l'upstream è downstream di l'industria.

SKF hè in fase di trasfurmazioni da un fornitore di prudutti di cuscinetti à un partner chì pò furnisce à i clienti prudutti è suluzioni generali in relazione à l'arbi rotanti.Mentre rializeghja a visione di SKF di "un mondu affidabile", SKF aiuta i clienti è u mondu à eliminà i rifiuti.U gruppu SF è SKF China pigliaranu questu cum'è un preludiu à una forte alleanza, vantaghji cumplementarii è prosperità cumunu ecologica.Sta cuuperazione cumpleta diventerà ancu un mudellu di cuuperazione industria + Internet da a realizazione di a tecnulugia à a prestazione logistica, in modu di creà inseme un benchmark di l'industria è di fà una cuntribuzione à longu andà à u sviluppu sustenibile di l'imprese è a sucetà.

Acquistà cuscinetti SKF è identificà i canali formali - A rete Mobei coopera cù una quantità di licenziatori SKF per furnisce servizii di alta qualità per l'utilizatori di a piattaforma.


Tempu di Postu: 27-Sep-2021